اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / مطالب سایت / قالب وافل سقفی

قالب وافل سقفی

روز به روز با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن همه لوازم زندگی ، دیگر کمتر کسی پیدا می شود که با پارامتر های سنتی و شیوه های زندگی سنتی کنار بیاید. همه صنایع و … به سمت امروزی شدن پیش رفته اند. و در این بین صنعت ساخت و ساز و ساختمان نیز به نوبه خود با پارامتر های امروزی و مدرن به روز شده است. یکی از جدید ترین سازه های مدرت ساختمانی که امروزه خیلی هم کاربرد دارد و بسیار پر طرفدار شده است، قالب وافل سقفی می باشند.

زمان زیادی از معرفی این کالا به بازار نمی گذرد اما ، در بین همه افرادی که با ساخت و ساز سر و کار دارند همه گیر شده است و همه دوست دارند که با این قالب ها کار کنند. اما شاید خیلی از شما از خود بپرسید قالب های وافل چیست ؟ و اصلا چرا از آن استفاده می کنند ؟ مزایا و معایب استفاده از قالب وافل چیست ؟ و هزاران سوال دیگر ! ما در این نوشتار از سایت خرید وافل در تهران سعی داریم تا شما را با پاسخ های این سوالات آشنا کنیم. با ما همراه باشید.


قالب وافل سقفی چیست

خب چیزی که خیلی در صنعت ساختمان سازی اهمیت دارد ، سقف سازه و استحکام آن و همچنین تسریع در ایجاد آن می باشد. قالب وافل سفقی نمونه ای جدید برای سقف های مشبک و یا به اصطلاح قابلمه ای می باشد. که بدون اینکه به سایر اجزای ساختمان آسیبی وارد شود، خیلی تمیز و البته خیلی راحت و سریع می تواند سقف را پوشش دهد.

مقرون به صرفه بودن

نکته مهمی که در استفاده از این نوع وافل ها در سازه ها بسیار اهمیت دارد ، مقرون به صرفه بودن آن ها می باشد. با توجه به این که امروزه استفاده از مصالح ساختمانی مورد نیاز بسیار گران شده است ، استفاده از یک قالب وافل سقفی که قیمتی خیلی پایین تر از این مصالح دارد می تواند بسیار کم هزینه تر باشد. در واقع می توان گفت که استفاده از این آیتم در این صنعت بسیار اقتصادی و بهینه می باشد.


قالب های وافل چه شکلی هستند

حتما الان با خود فکر می کنید که خب ظاهر این وسیله مقرون به صرفه و پر طرفدار به چه شکل است؟ این آیتم ظاهری مکعبی فرم دارد که توخالی می باشد. دارای یک سطح فوقانی تخت است که شبکه ای از تیرچه های عمود بر هم آن آن را تشکیل داده اند. حالا بستگی به این دارد که پروژه شما در چه سطحی می باشد. با توجه به پروژه های مختلف و سازه های متفاوت سطوح قالب های وافل با هم تفاوت خواهد داشت.


خرید قالب های سقفی وافل در تهران

قالب های وافل آیتم هایی هستند که می توانید از آن ها در پروژه های متعدد استفاده کنید. و این مزیت وافل ها می باشد. که می توانید ازنگونه در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر شما نیز برای پروژه های خود نیاز به خرید قالب های وافل دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاورین ما راهنمایی بخواهید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

خرید وافل سقفی

وافل سقفی

برای سازه های گوناگونی که بار کمتری روی آن ها اعمال می شود از نوعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *